jueves, 14 de marzo de 2013

EU TEÑO MEDO...

Despois de ler os medos que Xabier P. Docampo escribiu no  poema Eu teño medo , que forma parte do seu libro Cando petan na porta pola noite, os alumnos/as de 2º A e B, animáronse e, partindo desa mesma estrutura, crearon o seu poema cos seus propios medos. Aquí vos deixo algúns deles para que os leades. Seguro que moitos de vós tamén compartides algúns!



Eu teño medo…                                               Eu teño medo...
A perder a memoria.                                        A quedarme sen aire.
A que morran todos os animais.                      A non volver a ver o ceo máis.
A que os meus se esquezan de min.                 A que ninguén me lembre .
Ás armas.                                                        A renderme, sen motivo.
Ás rúas, pola noite.                                         A perder a vontade.
A estar atrapada nun sitio pechado.              A non volver a recoñecerme.
As inxeccións que me pon o médico.              A perderme e que non me atopen..
A estar no hospital.                                         A...
Ás catástrofes naturais.                                                (Andrea Taboada, 2º A)
A que me morda unha serpe velenosa.                                     
A ir ao dentista.
Aos accidentes de tráfico.
Á xente que lle falta algún membro do corpo.
A matarme.
A non ser capaz de non fumar nin beber.
A acordarme de cousas que non quero.
A...
                     ( María Freiría, 2º A )




Eu teño medo…
A quedarme soa na casa.                    Aos ladróns.
A pasear soa pola rúa.                       A que me secuestren.
A que me morda un animal.                   A quedarme castigada.
A ter un accidente de tráfico.                 A perderme.
A quedar en cadeira de rodas.               Ás persoas que non coñezo.
Ás armas.                                            A ter que emigrar.
A que haxa tormenta.                            A ir ao dentista.
Á choiva.                                             Á escuridade.
A que se inunde o meu barrio.           A non falar nunca máis.
A que morra alguén querido.            A perder un obxecto valioso.
A perder amizades.                            A caerme dunha altura.
A suspender algún exame.                    A que non haxa traballo.
A non saber escribir nalgún momento.   A que me apaguen a luz.
A ter que operarme.                          A non durmir agusto.
A cantar e que chova.                       A que me esperten.
A pasar fame.                                     A morrer xoven.
A quedar pobre.                                   A…
                              ( Estela Loureiro, 2º A )




Eu teño medo...                                                           Eu teño medo...
A que me piquen as serpes.                                         A non conseguir os meus soños.
A tolear.                                                                     A non ter futuro.
A que se acabe o mundo.                                           A non ter liberdade.
A ter que ir á guerra.                                               A non ter un mundo sen crise
Á guerra aínda que non teña que ir.                        A non poder elixir.
A montar en avión.                                                      A que che prohíban soñar.
A montar en barco.                                                     A que non che digan a verdade.
A non poder montar en barco.                                      A ver un mundo cruel sen xustiza.
A non poder casar.                                                      A non poder axudar por non poder.
A casar con quen non debo.
A morrer axiña.                                                                        ( Ángel Alonso, 2º B )
A morrer estupidamente.
A non poder ser unha bailarina.
A ser unha bailarina e estar soa no cume.          Eu teño medo...
A que os que quero non me queiran.                  A afogarme.
A que non existan libros.                                      A queimarme.
A non poder ler.                                                Á morte.
A que non chova.                                              A ter que ir á guerra.
A que chova demasiado.                                   A perder seres queridos.
A que me mintan.                                             A que os animais desaparezan.
A que me utilicen.                                             A ter un accidente.
A non ter liberdade.                                          Á fame.
A telo todo.                                                      Ás enfermidades.
A non ter nada.                                                Á pobreza.
A non ter medo.                                               Ao quecemento global.
A ter moito medo.                                            A un globo terráqueo como un estercoleiro
A...                                                                  onde o mal sempre está primeiro.
          ( Iria Rodríguez, 2º B )                             A...
                                                                                                     ( Manuel Vázquez, 2º B )



Agora imos traballar con outra estrutura: A VIDA É...
Aquí vos deixo unha presentación  como exemplo. A ver o que se vos ocorre! 






A vida é... 
A vida é fantasía,
non a perdas;
é o último recurso
para escapar da monotonía.
A vida é vida,
curta pero intensa.
A vida é espertar
cada día baixo o mesmo sol.
A vida é  cruel,
xógache malas pasadas.
A vida é un crebacabezas,
cada peza, un recordo.
A vida é  aditiva,
unha vez comezas
a vivila non a queres deixar.
A vida é paixón,
hai  que vivila sen descanso.
A vida é  desertora,
abandona ao que non loita.
A vida é  inxusta,
nunca é como a planeamos.
A vida é un privilexio,
nunca xogues con ela
senón a queres perder.
A vida é...
                                                       Andrea  Taboada  Rodríguez .  2º ESO  A


María Freiría, de 2º ESO A, realizou a seguinte presentación:



A VIDA É…

A vida é un milleiro de cousas por descubrir, investígaas!
A vida é estar cos teus, non perdas nunca oportunidades!
A vida é un mosaico de cores, píntao a túa maneira!
A vida é compartir os teus segredos, busca un bo amigo!
A vida é xogar e divertirse, así que colle unha pelota e vai á rúa!
A vida é cometer erros para aprender, non te angusties!
A vida é como unha nora, sempre da voltas!
A vida é saber facer cousas, aprende!
A vida é música, vai ao seu ritmo!
A vida é falar, aprende todos os idiomas que poidas!
A vida é gardar os bos momentos, saca fotos cos teus!
A vida é vida, non hai palabras para definila!
                                                                                      
                                        Marta Cruces Pintos.     2º ESO  A                                                                                                      






5 comentarios:

  1. Son Víctor de 1ºESO B.
    A mín gústame moito o poema de Estela.
    Porque alguns dos seus medos son parecidos os meus.

    ResponderEliminar
  2. Son Iria de 2º ESO B, a min gustáronme todos,pois o máis importante é facelo con sinceridade.

    ResponderEliminar
  3. Son Aitor de 1ºESO ''C''

    A min gustoume mostísimo o poema de Andrea Taboada porque moitos dos meus medos coinciden con ela.

    ResponderEliminar
  4. Son Andrea de 1º ESO A.
    A min gustoume moito o de Iria, porque, ademais de que comparto algúns dos seus medos, nótase que está feito con traballo.

    ResponderEliminar
  5. Son Nuria de 1º ESO ''C''

    A min gustaronme todos os poemas pero,en especial gustoume o de María Freiría de 2ºESO ''A'' porque foi o poema que máis coincidian cos meus medos.

    ResponderEliminar